Tijdens de werkzaamheden komen we in het (t)huis van de bewoners, in hun vertrouwde omgeving. Dit is vaak spannend en ingrijpend. Met duidelijke informatie, een luisterend oor en persoonlijke aandacht kunnen we veel zorgen wegnemen. Dit brengt rust en een groter draagvlak. Daarom is voor ons goede bewonerscommunicatie en -begeleiding zo enorm belangrijk. Deze wordt verzorgd door onze woonconsulenten Evelien Smeenk, Sille van Eijkel en Elise Uenk. Zij zijn het sociale gezicht van de aannemer en het aanspreekpunt als het gaat om informeren en adviseren van bewoners. Ze begeleiden bewoners voor, tijdens en na de werkzaamheden. Ook signaleren ze (sociale) problematiek en hebben ze korte lijnen met de techniek, waardoor snel geschakeld kan worden.
Kwaliteit leveren mét een hoge klanttevredenheid is mijn doel!’
Een werkdag van onze woonconsulent is vaak onvoorspelbaar. Desondanks zorgen de woonconsulenten ervoor dat alle vragen worden beantwoord. Ze zijn vaak aanwezig op de bouwplaats en kunnen snel schakelen. Hieronder een greep uit de dagelijkse werkzaamheden van onze woonconsulenten:
Kwaliteit leveren mét een hoge klanttevredenheid is mijn doel!
Evelien Smeenk is te bereiken per telefoon op 0570 85 40 88, of per mail: eveliensmeenk@onderpand.nl.
'Liever een belletje of vraag te veel dan te weinig, bewoners moeten gehoord worden!'